Pravilnik o zasebnosti

  • Posodobljeno 18. marca 2018 z dodanimi zahtevami GDPR

  • Posodobljeno 16. novembra 2020 zaradi spremembe subjekta SumUp v vlogi upravljavca osebnih podatkov

  • Posodobljeno 10. novembra 2021 zaradi vključitve informacij o produktih gotovinskega avansa

  • Posodobljeno 14. aprila 2022 zaradi vključitve informacij o deljenju podatkov

  • Nova različica je bila posodobljena 16. januarja 2023

Vsebina

Kdo je upravljavec podatkov?

V odnosu s kom smo mi upravljavec podatkov?

Katere podatke o vas obdelujemo, za kakšne namene in kako je zakonito, da to počnemo?

Osebni podatki otrok

Vaše pravice in izbire glede zasebnosti

Avtomatizirano sprejemanje odločitev in oblikovanje profilov

Osebni podatki, pridobljeni od tretjih oseb

Deljenje podatkov s tretjimi osebami

Prenos informacij na mednarodni ravni

Piškotki

Povezava z drugimi spletnimi mesti

Hramba

Varnost podatkov

Stik

Posodobitve in obvestila

Jezik

Ta pravilnik o zasebnosti opisuje, kako SumUp in njegove povezane družbe (v nadaljevanju »SumUp«, »mi«, »nam«, »skupina SumUp«) zbira, uporablja, razkriva, hrani ali drugače obdeluje vaše podatke, kadar uporabljate naše izdelke in storitve blagovne znamke SumUp, vključno z našo programsko opremo, strojno opremo, mobilnimi aplikacijami, dostopom ali prijavo v naše mobilne aplikacije (»aplikacija«) in spletna mesta (»spletno mesto«), kadar govorite z našim osebjem ali kadar drugače komunicirate z nami (v nadaljevanju »storitve«).  Ta pravilnik o zasebnosti se nanaša tudi na podatke, ki jih zbiramo, če se niste prijavili za naše storitve, toda opravljate in/ali prejemate plačilne transakcije prek naših storitev. 

Ta pravilnik o zasebnosti ne velja za storitve, zagotovljene neposredno končnim uporabnikom, fizičnim osebam za njihovo osebno, in ne poslovno uporabo (»osebne storitve«), vključno z uporabo mobilne aplikacije SumUp Pay in uporabo darilnih kartic, ki jih izdajo trgovci SumUp (če je to na voljo v vaši državi). Preberite naš specifični pravilnik o zasebnosti za osebno uporabo. 

Ta pravilnik o zasebnosti pazljivo preberite. Če imate kakšna vprašanja v zvezi z zasebnostjo, nam pišite na [email protected].

Kdo je upravljavec podatkov?

Skupino SumUp sestavljajo različna podjetja. Sporočili vam bomo, s katerim subjektom SumUp ste v odnosu, ko se prvič prijavite za storitev SumUp ali jo uporabite. Podjetje SumUp, ki vam zagotavlja ustrezen izdelek ali storitev, bo odgovorno za obdelavo vaših osebnih podatkov za ta izdelek ali storitev. To podjetje SumUp se imenuje »upravljavec« vaših osebnih podatkov.

 Za podjetja v Evropi je običajno upravljavec podatkov eden od naslednjih subjektov:

  • SumUp Payments Limited, podjetje z omejeno odgovornostjo, registrirano v Angliji in Walesu, z matično številko 07836562 in sedežem na naslovu 16-20 Shorts Gardens, London WC2H 9US, ZK, je pooblastil organ za finančno poslovanje v skladu z Uredbo o elektronskem denarju iz leta 2011. 

  • SumUp Limited, podjetje z omejeno odgovornostjo, registrirano na Irskem in z matično številko 505893 ter s sedežem na naslovu Block 8, Harcourt Centre, Charlotte Way, Dublin 2, Irska D02 K580. SumUp Limited je irska centralna banka (Central Bank of Ireland) pooblastila kot ustanovo za elektronski denar (št. licence C195030, izdana 27. oktobra 2020). 

  • SumUp EU Payments UAB je Banka Litve pooblastila kot ustanovo za elektronski denar (št. licence 56, izdana dne 27. avgusta 2019) z registriranim naslovom Konstitucijos pr. 21C, 08130 Vilna, Litva in matično številko 305074395.

Ta pravilnik o zasebnosti se nanaša na obdelavo osebnih podatkov, za katere smo upravljavec podatkov – povedano drugače, kadar mi določimo namene (zakaj se osebni podatki zbirajo) in načine (kateri osebni podatki se zbirajo, kako dolgo se hranijo itd.) obdelave. Kadar delujemo kot obdelovalec podatkov v imenu drugega upravljavca in/ali naših trgovcev, zbiramo, uporabljamo in razkrivamo določene osebne podatke samo po navodilih upravljavca, naša obdelava vaših osebnih podatkov pa je v skladu z njihovimi navodili in pravilniki o zasebnosti. Povezave do spletnih mest tretjih oseb so predmet pravilnikov o zasebnosti in pogojev uporabe tretjih oseb, ne naših, razen če ni jasno določeno drugače.

V odnosu s kom smo mi upravljavec podatkov?

Odvisno od sobesedila, »vi« pomeni:

  • Kadar neposredno uporabljate storitev za končnega uporabnika (kadar se na primer prijavite za SumUp Pay ali naše storitve uporabljate v svojem imenu) za osebno uporabo, vas imenujemo »končni uporabnik«. Preberite naš specifični Pravilnik o zasebnosti za osebno uporabo. 

  • Ko neposredno uporabljate storitve trgovca (običajno uporabljate storitve SumUp z ustvarjenim računom/profilom SumUp) za poslovne namene in če ste fizična oseba – samostojni podjetnik ali posameznik, takrat za vas uporabljamo izraz »trgovec«.

  • Kadar delujete v imenu obstoječega ali potencialnega trgovca (ste na primer upravičen lastnik, delničar, uradnik, direktor, zastopnik računa ali drugi pravni predstavnik), vas imenujemo »predstavnik trgovca«.

  • Kadar poslujete ali kako drugače opravljate transakcije s trgovcem (običajno ima trgovec račun/profil SumUp), toda ne poslujete neposredno s SumUp, takrat za vas uporabljamo izraz »končni kupec« ali »stranka trgovca«. 

Za nekatere storitve, ki jih zagotavljamo končnim kupcem, delujemo kot ponudnik storitev za trgovca in kot obdelovalec podatkov v imenu trgovca – kadar ste končni kupec trgovca, ki obdeluje vaše podatke za lastne namene in lastne pravne razloge (kadar trgovci uporabljajo našo storitev izdajanja računov in računovodstva, spletno trgovino, darilne kartice, rešitve POS in/ali imenik strank kot del storitev, ki jih ponujamo).

Mi smo upravljavec podatkov za obdelavo osebnih podatkov, ki poteka, ko se končni kupec odloči plačati za storitve in/ali izdelke, ki jih zagotavlja kateri od naših trgovcev, ki uporablja SumUp za obdelavo plačil v svoji fizični ali spletni trgovini, kot je to ustrezno. Takšno plačilo je lahko opravljeno na različne načine, vključno s kartico ali pametnim telefonom, tablico ali drugimi združljivimi mobilnimi napravami, ki končnim kupcem omogočajo opravljanje brezstičnih transakcij s pametnim telefonom/napravo, prek kode QR, plačila prek plačilne povezave, poslane po e-pošti, sporočila SMS ali podobnega komunikacijskega orodja, prek spleta s kartico v spletni trgovini trgovca, z uporabo drugih ponudnikov plačil.

Upravljavec podatkov smo tudi, kadar končni kupci želijo omogočiti samodejna potrdila o plačilu za storitve in/ali izdelke, ki jih zagotovi kateri od naših trgovcev, ki uporablja SumUp, in/ali za zbiranje točk zvestobe pri naših trgovcih.

Ta pravilnik o zasebnosti zajema samo dejavnosti obdelovanja podatkov, za katere smo mi upravljavci podatkov za podatke končnih kupcev. 

  • Kadar obiščete našo spletno stran in niste prijavljeni v račun/profil SumUp ali kako drugače komunicirate s SumUp, vas imenujemo »obiskovalec« (npr. pošljete sporočilo SumUp, ker želite več informacij, saj razmišljate o uporabi naših izdelkov).

  • Ko sklenete pogodbeno razmerje z nami (če ste fizična oseba – samostojni podjetnik ali posameznik oz. pravni predstavnik podjetja) in nam zagotovite določeno storitev ali izdelek, vas imenujemo »prodajalec«.

  • Kadar želite skleniti poslovno sodelovanje s SumUp (če ste fizična oseba – samostojni podjetnik ali posameznik oz. pravni predstavnik podjetja) in delati z nami tako, da napotite potencialne trgovce ter promovirate naše storitve in blagovno znamko, vas imenujemo »partner SumUp«. 

Če vam zagotovimo specifični pravilnik o zasebnosti pred obdelavo vaših podatkov, ki se razlikuje od trenutnega, ga pozorno preberite. Morda smo se odločili, da vam zagotovimo pravilnik o zasebnosti za specifično storitev/vlogo za lažje razumevanje.

Katere podatke o vas obdelujemo, za kakšne namene in kako je zakonito, da to počnemo?

Trgovci in predstavnik naših trgovceh (če je ustrezno)

Katere informacije o vas obdelujemo?

Za kakšne namene?

Kako je zakonito, da to počnemo?

– Podatki za stik – npr. ime, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov.

– Podatki o registraciji in identifikaciji: npr. identifikacijska številka, osebna izkaznica, gesla ali enakovredno; podatki, povezani s poslom – naslov, telefonska številka, e-poštni naslov in komunikacija, ime, spletno mesto, družbeno omrežje; podatki, povezani s podjetjem – matična številka, podatki o davčnem rezidenstvu in davčna identifikacijska številka, direktorji, uradniki, lastniki, narava posla; podatki o primarnem stiku za račun in predstavnik – imena, telefonska številka, datum/kraj rojstva, nacionalnost, naslov.

– Podatki, povezani z računom – Identifikacijska številka trgovca (ki se uporablja za interne namene), država, pravna oblika entitete, kdaj in kako ste se registrirali za naše storitve, stanje računa, podatki, povezani s prijavo in registracijo, podatki o storitvah/uporabljenem čitalcu, kartice, ki jih je izdal SumUp.

– Finančni podatki: npr. bančni podatki, informacije o kartici, pregled transakcij, zgodovina transakcij, zgodovina posojil (vključno z rezultati ocenjevanja kreditne sposobnosti, kadar je to ustrezno), informacije, povezane z računi, ki smo jih izdali.

– Informacije, povezane s poznavanjem lastnih strank – poleg podatkov o registraciji in računu – dokazilo o poslu/naslovu in kopija identifikacijskega dokumenta, informacije, povezane s povezanimi postopki preprečevanja pranja denarja in financiranja terorizma ter preverjanj, vključno s tretjimi osebami, vašo sliko v obliki fotografije ali videa (kadar je to zahtevano v sklopu naših preverjanj poznavanja lastnih strank za potrditev vaše identitete).

– Informacije, zbrane iz drugih virov, agencije tretjih strank, kar med drugim vključuje finančne ali kreditne institucije, uradne registre in baze podatkov, ter agencije in partnerje za preprečevanje goljufij, ki nam pomagajo zagotavljati naše storitve, informacije vključujejo finančno zgodovino in vzorce, odločbe sodišča, delniški kapital, številko DDV, matično številko podjetja, datum registracije in upravni odbor, e-poštni naslov in mobilno telefonsko številko. Če se prijavite za izdelek gotovinskega avansa pri SumUpu, bomo uporabili akreditirane agencije, ki poročajo o kreditni sposobnosti, da izvedejo pregled vaše kreditne sposobnosti za ugotovitev vaše primernosti za kreditni izdelek, za katerega ste se prijavili. Če sklenete sporazum z nami, lahko še naprej delimo informacije, kot so poplačila, zamude in druge informacije, ki lahko vplivajo na vašo oceno kreditne sposobnosti, z akreditiranimi agencijami, ki poročajo o kreditni sposobnosti. Preberite več o tem v razdelku »Deljenje podatkov s tretjimi osebami«.

– Podatki o vedenju in spremljanju: npr. podatki o lokaciji, vedenjski vzorci, podatki za prijavo, vrsta in različica brskalnika, podatki o mobilnem omrežju, osebne nastavitve, številka IP, identifikatorji piškotkov, edinstveni identifikator naprav, ki jih uporabljate za dostop in uporabo storitev in naših spletnih mest.

– Podatki o komunikaciji in drugi podatki, ki nam jih predložite – Informacije, ki nam jih prostovoljno posredujete, ko stopite v stik z nami, našo podporo, posnetki klicev, e-sporočila ali družbena omrežja, vključno z vašimi poizvedbami za nas, odgovori na anketo; sodelovanje na tekmovanjih, promocijah, dogodkih ali drugih potencialnih oblikah prodajnega trženja ali naprav; predlogi za izboljšave; napotitve; ali katera koli druga dejanja, ki jih izvedete v storitvah.

1. Za zagotavljanje naših storitev in izdelkov ter upravljanje našega poslovnega odnosa z vami. Načrtovanje, izvedba in upravljanje (pogodbenega) razmerja; izvedba transakcij in naročil, obdelava plačil, izvedba računovodstva, revizije, dejavnosti izdajanja računov in izterjave, urejanje pošiljk in dostav, zagotavljanje podpornih storitev in sporočanje.

2. Potrditev vaše identitete in preverjanje vaših osebnih podatkov in podatkov za stik.

3. Razreševanje sporov, uveljavljanje naših pogodbenih sporazumov in za vzpostavitev, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov ali postopke izterjave.

4. Obdelava plačil, vračil in finančnih reklamacij, dokazovanje, da so bile transakcije izvedene. 

5. Zaščita obdelovanja plačil. Obdelujemo osebne podatke, da lahko obdelamo plačilno transakcijo in izvedemo varno transakcijo, vključno z namenom upravljanja tveganj in preprečevanja goljufij in drugih kriminalnih dejanj. 

6. Zagotavljanje potrdil o plačilu vašim strankam.

7. Za analizo strank, izvedbo storitev SumUp in za interne storitve, vključno z odpravljanjem težav, analizo podatkov, preizkušanjem, raziskavo in statističnimi nameni.

8. Zagotavljanje, da je vsebina prikazana na najučinkovitejši način za vas in vašo napravo.

9. Izboljševanje naših storitev in za namene razvoja splošnega poslovanja, izboljšava modelov kreditnega tveganja za zmanjšanje goljufij, razvoj novih izdelkov in funkcij ter raziskovanje novih poslovnih priložnosti.

10. Izvedba analize tveganja, preprečevanje goljufij in upravljanje tveganj, preprečevanje zlorab naših storitev. 

11. Vzdrževanje in zaščita varnosti naših izdelkov, storitev in spletnih mest, preprečevanje in zaznava varnostnih tveganj, goljufij in drugih kriminalnih in zlonamernih dejavnosti.

12. Zagotavljanje skladnosti s pravnimi obveznostmi, kot so zakoni o preprečevanju pranja denarja in knjigovodstvu ter zahteve in pravila o regulativni kapitalski ustreznosti, ki jih izdajo naše imenovane banke in ustrezne mreže kartic, obveznosti preverjanja skladnosti (če je ustrezno), poročanje davčnim organom, organom policijskega pregona, organom kazenskega pregona in drugim nadzornim organom. 

13. Zagotavljanje skladnosti z internimi postopki in panožnimi standardi.

14. Komunikacija o izdelkih, storitvah in projektih SumUpa, odgovarjanje na poizvedbe ali zahteve.

15. Administracija in izvajanje anket, trženjskih oglasnih akcij, analize trga, natečajev ali drugih promocijskih dejavnosti ali dogodkov.

16. Oglaševanje, analiza in prilagajanje po meri. Uporabljamo podatke o vas, ki jih zberemo iz piškotkov ali podobnih tehnologij za merjenje dejavnosti z vsebino na naših spletnih straneh, za izboljšavo ustreznosti in krmarjenje, za osebno prilagoditev izkušnje in vsebine o SumUpu in naših storitev vam. Z vašim dovoljenjem ali kjer to dovoljuje zakonodaja, uporabljamo in delimo osebne podatke obiskovalcev z drugimi, zato da lahko oglašujemo in tržimo naše izdelke in storitve vam, vključno prek oglaševanja, ki temelji na zanimanjih, kjer to dovoljuje veljavna zakonodaja, vključno ob upoštevanju morebitnih zahtev glede privolitve. Preberite naš pravilnik o piškotkih.

17. Potrditev naslova vašega podjetja in prikaz vašega podjetja našim končnim uporabnikom in končnim kupcem v storitvi SumUp Pay.

18. Izvedba trženjskih dejavnosti v vašem imenu ter izdelki in storitve zvestobe, povezani s SumUp. 

Razen če je navedeno drugače, je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov naslednja:

- Skladnost z veljavnimi zakoni (namen 1, 2, 3, 4, 5, 12).

- Obdelava, potrebna za izvajanje pogodbe (nameni 1, 2, 3, 4, 6, 7, 14, 18);

- Privolitev (kadar smo zakonsko dolžni pridobiti vašo privolitev za medpodjetniško trženje) (namen 14, 15, 16, 18). 

- Uresničevanje upravičenih interesov (namen 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18).

Naši upravičeni interesi so (razen če je navedeno drugače):

- Zagotavljanje naših storitev na učinkovit način (namen 2, 7, 8, 13, 14, 17).

- Zaščita pred goljufijo, za razvoj in izboljšavo, kako obravnavamo finančni kriminal in izpolnjujemo naše zakonske obveznosti (namen 2, 4, 5, 9, 10, 11).

- Trženje in zagotavljanje novih izdelkov in storitev, ki bi vas morda zanimale (namen 14, 15, 16, 18).

- Izboljšava naših izdelkov in storitev (namen 7, 9, 17, 18).

- Zagotavljanje delovanja naših storitev (namen 7, 11).

- Zagovarjanje naših pravic in poslovnih interesov (namen 3, 4).

- Zagotavljanje podpore, ki jo potrebujete (namen 14).

Upoštevajte, da če nam ne predložite zahtevanih informacij v sklopu registracije računa/profila SumUp, vključno z vašimi podatki za identifikacijo ali drugimi podatki, kot to zahtevamo v sklopu informacij, povezanih s poznavanjem lastnih strank, vam morda ne bomo mogli zagotoviti naših storitev.

O zagotovitvi zahtevani podatkov vas bomo hitro obvestili prek vašega postopka registracije računa/profila ali v času trajanja razmerja (kot je ustrezno) z nami.

Upoštevajte, da te podatke potrebujemo za sklenitev/nadaljevanje našega pogodbenega odnosa z vami in za skladnost z našimi zakonskimi obveznostmi.

Končni kupec

Katere informacije o vas obdelujemo?

Za kakšne namene?

Kako je zakonito, da to počnemo?

– Podatki za stik: npr. vaše ime, telefonska številka, naslov in e-poštni naslov, če prejemate potrdila o plačilu od naših trgovcev ali zbirate točke zvestobe. 

– Podatki o transakciji: če ste končni kupec, kadar opravljate plačila, prejemate vračila ali kako drugače poslujete s trgovcem, ki uporablja nas za zagotavljanje obdelave plačil, bomo prejeli transakcijske podatke. Obdelujemo podatke o načinu plačila, podatke o kreditni in debetni kartici, kot je številka kartice, datum veljavnosti in koda CVV, ime imetnika kartice, transakcijski podatki in zgodovina, podrobnosti o tem, katere izdelke in/ali storitve ste kupili, prislužene točke zvestobe.

– Podatki, povezani z zakonskimi zahtevami: npr. dolžnost skrbnosti pri ugotavljanju identitete stranke in zahteve za preprečevanje pranja denarja, knjigovodstvo.

– Podatki o vedenju in spremljanju: npr. podatki o lokaciji, vedenjski vzorci, podatki za prijavo, vrsta in različica brskalnika, podatki o mobilnem omrežju, osebne nastavitve, številka IP, identifikatorji piškotkov, edinstveni identifikator naprav, ki jih uporabljate za dostop in uporabo storitev in naših spletnih mest.

– Podatki o komunikaciji in drugi podatki, ki nam jih predložite – Informacije, ki nam jih prostovoljno posredujete, ko stopite v stik z nami, našo podporo, posnetki klicev, e-sporočila ali družbena omrežja, vključno z vašimi poizvedbami za nas, odgovori na anketo.

 

1. Obdelava plačila. Vaše podatke obdelamo, če ste se odločili plačati storitve in/ali izdelke, ki jih zagotavlja kateri od naših trgovcev, ki v svoji fizični ali spletni trgovini uporablja SumUp, kot je ustrezno. Takšno plačilo je lahko opravljeno na različne načine, vključno s kartico ali pametnim telefonom, tablico ali drugimi združljivimi mobilnimi napravami, ki končnim kupcem omogočajo opravljanje brezstičnih transakcij s pametnim telefonom/napravo, prek kode QR, plačila prek plačilne povezave, poslane po e-pošti, sporočila SMS ali podobnega komunikacijskega orodja, prek spleta s kartico v spletni trgovini trgovca, z uporabo drugih ponudnikov plačil.

2. Zaščita obdelovanja plačil. Obdelujemo osebne podatke, da lahko obdelamo plačilno transakcijo in izvedemo varno transakcijo, vključno z namenom upravljanja tveganj in preprečevanja goljufij in drugih kriminalnih dejanj. 

3. Zagotavljanje potrdil o plačilu. Izberete lahko, da vam potrdilo o plačilu pošljemo po e-pošti ali v mobilni telefon, ko plačate za storitve in/ali izdelke, ki jih zagotovi kateri od naših trgovcev. Če omogočite to funkcijo samodejnih poročil o plačilu pri enem od naših trgovcev, si bomo vaše podatke zapomnili za naslednjič, ko boste kupili kaj pri našem trgovcu in boste prejeli potrdilo o plačilu. To je ne glede na to, ali ste pred tem že kupili kaj pri tem trgovcu ali ne. Vaš e-poštni naslov in telefonsko številko bomo uporabili samo za to, da vam pošljemo potrdila o plačilu. Vaših podatkov za stik ne bomo uporabili za noben drug namen in jih ne bomo delili z nikomer, ne da bi prej pridobili vašo pisno privolitev ali vas obvestili pred začetkom kakršne koli obdelave za nov namen ali namen, ki je združljiv z namenom za katerega smo zbrali osebne podatke, vse v skladu z veljavno zakonodajo in predpisi. Upoštevajte, da vam je na voljo preprost način za odjavo od prejemanja potrdil o plačilu v prihodnje, kadar kupite kaj od trgovca. Samo uporabite povezavo v prejetem potrdilu o plačilu, če se želite odjaviti od prejemanja nadaljnjih potrdil o plačilu.

4. Komuniciranje o izdelkih, storitvah in projektih SumUpa, odgovarjanje na poizvedbe ali zahteve.

5. Zvestoba. Če se odločite sodelovati v programu zvestobe, ki ga imajo naši trgovci, in ga mi podpiramo z našimi storitvami, lahko obdelamo vaše podatke o prisluženih točkah zvestobe in primernosti za nove promocije.

Razen če je navedeno drugače, je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov naslednja:

- Skladnost z veljavnimi zakoni (namen 1, 2).

- Obdelava, potrebna za izvajanje pogodbe, ki jo imamo s trgovcem (nameni 1, 3, 5).

- Privolitev (kadar smo zakonsko dolžni pridobiti vašo privolitev (namen 3, 4, 5).

- Uresničevanje našega upravičenega interesa (namen 1, 2, 4).

Naši upravičeni interesi so (razen če je navedeno drugače):

- Zagotavljanje naših storitev trgovcem (namen 1).

- Zaščita pred goljufijo, za razvoj in izboljšavo, kako obravnavamo finančni kriminal in izpolnjujemo naše zakonske obveznosti (namen 2).

- Zagotavljanje podpore, ki jo potrebujete (namen 4).

Partnerji in prodajalci

Katere informacije o vas obdelujemo?

Za kakšne namene?

Kako je zakonito, da to počnemo?

– Podatki za stik, kot so celoten naziv, naslov podjetja, vloga, telefonska številka, e-poštni naslov, vrsta podjetja, promocijski kanali.

– Podatki za plačilo in podatki za obračunavanje, kot so podatki, ki so potrebni za obdelavo plačil in preprečevanje goljufij.

– Dodatne informacije, nujno obdelane v projektu ali pogodbenem razmerju s SumUp ali ki jih prostovoljno navedete, kot so oddana naročila, komunikacija, podatki o prometu (če je ustrezno), potencialne stranke, napoteni trgovci, naročila in konverzije, prihodki, opravljena plačila, zahteve in mejniki projekta.

– Informacije, zbrane od drugih virov, integrirane baze podatkov, če je ustrezno, in

– Če je zahtevano preverjanja skladnosti: informacije o ustreznih in pomembnih sodnih postopkih ali drugih pravnih postopkih. 

1. Komunikacija o izdelkih, storitvah in projektih SumUpa, odgovarjanje na poizvedbe ali zahteve.

2. Načrtovanje, izvedba in upravljanje (pogodbenega) razmerja; izvedba transakcij in naročil, obdelava plačil, izvedba računovodstva, revizije, dejavnosti izdajanja računov in izterjave, urejanje pošiljk in dostav, zagotavljanje podpornih storitev.

3. Administracija in izvajanje anket, trženjskih oglasnih akcij, analize trga, natečajev ali drugih promocijskih dejavnosti ali dogodkov.

4. Analiza in izboljšava naših poslovnih projektov.

5. Vzdrževanje in zaščita varnosti naših izdelkov, storitev in spletnih mest, preprečevanje in zaznava varnostnih tveganj, goljufij in drugih kriminalnih in zlonamernih dejavnosti.

6. Zagotavljanje skladnost z zakonskimi obveznostmi (kot so obveznosti vodenja evidenc), obveznosti preverjanja skladnosti (če je ustrezno) in pravilniki SumUp ali panožni standardi.

7. Razreševanje sporov, uveljavljanje naših pogodbenih sporazumov in za vzpostavitev, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov ali postopke izterjave.

Razen če je navedeno drugače, je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov naslednja:

- Obdelava, potrebna za izvajanje pogodbe (nameni 1, 2, 7);

- Skladnost z našimi zakonskimi obveznostmi (namen 2, 5, 6);

- Naš upravičeni interes (namen 1, 2, 3, 4, 5, 7);

– če partner izrecno navede za posamezno dejavnost – soglasje. 

Naši upravičeni interesi so (razen če je navedeno drugače):

- Zagotavljanje podpore, ki jo potrebujete (namen 1, 2).

- Zagovarjanje naših pravic in poslovnih interesov (namen 7).

- Trženje in zagotavljanje novih izdelkov in storitev, ki bi vas morda zanimale (namen 1, 3).

- Izboljšava naših izdelkov in storitev (namen 4).

- Zaščita pred goljufijo, za razvoj in izboljšavo, kako obravnavamo finančni kriminal in izpolnjujemo naše zakonske obveznosti (namen 5).

Obiskovalci

Katere informacije o vas obdelujemo?

Za kakšne namene?

Kako je zakonito, da to počnemo?

– Podatki in obrazci za stik: Ko se odločite izpolniti obrazec na spletnem mestu ali spletnem mestu tretje osebe, kjer se pojavljajo naši oglasi, bomo zbrali podatke, ki so običajno vključeni v obrazcu – ime, naslov, telefonska številka, e-naslov ali podobno.

– Podatki o vedenju in spremljanju: npr. podatki o lokaciji, vedenjski vzorci, osebne nastavitve, številka IP, identifikatorji piškotkov, edinstveni identifikator naprav, ki jih uporabljate za dostop in uporabo storitev ter naših spletnih mest. Za več informacij obiščite pravilnik o piškotkih.

1. Komunikacija o izdelkih, storitvah in projektih SumUpa, odgovarjanje na poizvedbe ali zahteve.

2. Zagotavljanje in oglaševanje naših storitev in/ali izdelkov vam.

3. Potrditev vaše identitete in preverjanje vaših osebnih podatkov in podatkov za stik.

4.Oglaševanje, analiza in prilagajanje po meri. Uporabljamo podatke o vas, ki jih zberemo iz piškotkov ali podobnih tehnologij za merjenje dejavnosti z vsebino na spletnih straneh, za izboljšavo ustreznosti in krmarjenje, za osebno prilagoditev izkušnje in vsebine o SumUpu in naših storitev vam. Z vašim dovoljenjem ali kjer to dovoljuje zakonodaja, uporabljamo in delimo osebne podatke obiskovalcev z drugimi, zato da lahko oglašujemo in tržimo naše izdelke in storitve vam, vključno prek oglaševanja, ki temelji na zanimanjih, kjer to dovoljuje veljavna zakonodaja, vključno ob upoštevanju morebitnih zahtev glede privolitve. Preberite naš pravilnik o piškotkih.

Razen če je navedeno drugače, je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov naslednja:

- Skladnost z veljavno zakonodajo in uresničevanje lastnih upravičenih interesov (namen 3),

- Upravičen interes in privolitev (namen 1, 2, 4).

Naši upravičeni interesi so (razen če je navedeno drugače):

- Trženje in zagotavljanje novih izdelkov in storitev, ki bi vas morda zanimale (namen 1, 2, 4),

- Zaščita pred goljufijo, za razvoj in izboljšavo, kako obravnavamo finančni kriminal in izpolnjujemo naše zakonske obveznosti (namen 3).

Osebni podatki otrok

Naše storitve niso namenjene osebam, mlajšim od 18 let. Če izvemo, da je podatke, ki jih zbiramo, posredoval otrok, mlajši od 18 let, jih bomo takoj izbrisali.

Vaše pravice in izbire glede zasebnosti

a. Izbire, povezane s komunikacijo in trženjem

Če ste od nas prejeli tržno sporočilo, se lahko kadar koli odjavite od tržnih sporočil. To lahko najpreprosteje storite tako, da se odjavite z upoštevanjem navodil, ki so navedena v tržnem gradivu, ki ste ga prejeli. Prav tako se lahko odjavite tako, da spremenite nastavitve obveščanja v računu/profilu SumUp ali se obrnete na nas na naslov [email protected] in nam v sporočilu jasno napišete, da ne želite več prejemati tržnih sporočil od nas.

Upoštevajte, da vam lahko še naprej pošiljamo sporočila, ki so zahtevana ali potrebna za zagotavljanje naših storitev, vključno z zagotavljanjem takšnih obvestil, ki vključujejo pomembne informacije in drugo komunikacijo, ki jo zahtevate od nas. Od takšnih sporočil se ne morete odjaviti.

b. Vaše pravice, povezane z varstvom podatkov

SumUp vam z veseljem pomaga pri uveljavljanju vaših pravic v sklopu zakona o varstvu podatkov. Imate pravico do naslednjega:

  • Biti obveščeni – imate pravico biti obveščeni o tem, kako obdelujemo osebne podatke o vas. To je razloženo v tem pravilniku o zasebnosti. Če imate kakšna dodatna vprašanja, se lahko vedno obrnete na nas.

  • Dostopati do svojih osebnih podatkov, ki jih obdelujemo.

  • Popravek – SumUp lahko prosite, da posodobi, dopolni ali popravi morebitne netočne osebne podatke. Ta pravica vedno velja.

  • Izbris – V določenih okoliščinah lahko zahtevate izbris osebnih podatkov, če vaši podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani, in nimamo nobene pravne podlage za obdelavo podatkov. Upoštevajte, da vaši zahtevi morda ne bomo mogli ugoditi. Kot reguliran ponudnik plačilnih storitev moramo hraniti določene osebne podatke o strankah, čeprav nas te prosijo za izbris. Morda ne bomo mogli izbrisati vaše celotne dokumentacije, ker imajo te regulativne obveznosti prednost. Če vaših osebnih podatkov ni mogoče izbrisati, vam bomo to sporočili.

  • Prenosljivost podatkov. To velja samo za podatke, ki ste nam jih zaupali. Imate pravico zahtevati, da prenesemo podatke, ki ste nam jih zaupali, iz ene organizacijo v drugo ali da jih predamo vam. Pravica velja le, če obdelujemo podatke na podlagi vašega soglasja ali skladno z njim ali med dogovarjanjem o sklenitvi pogodbe in je obdelava izvedena samodejno.

  • Omejitev obdelave vaših podatkov pod določenimi pogoji.

  • Ugovor zoper obdelavo vaših osebnih podatkov (če to uporabljamo za naše zakonite interese). Če je vaša pravna osnova za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes in se ne strinjate z njegovo uporabo, lahko ugovarjate. Vendar če obstaja nujni razlog, zakaj moramo obdelati vaše osebne podatke, vaše zahteve ne bomo sprejeli.

  • Umakniti svojo privolitev, da lahko SumUp uporablja vaše osebne podatke (upoštevajte, da če umaknete privolitev, to ne bo vplivalo na našo uporabo vaših osebnih podatkov preden ste nas obvestili, da se ne strinjate več). 

  • Izvedba ročnega pregleda avtomatizirane odločitve, ki smo jo sprejeli o vas. Če sprejmemo avtomatizirano odločitev o vas, ki bistveno vpliva na vas, nas lahko prosite, da izvedemo ročni pregled te odločitve.

Svoje pravice lahko uveljavljate tako, da nam pošljete e-sporočilo na  [email protected]

Če ste pooblaščeni za nastavitev računa SumUp ali da nam daste navodila o računu (na primer, ste predstavnik trgovca ali trgovec, če ste samostojni podjetnik ali svobodnjak), nam lahko pišete na [email protected] ali se na nas obrnete prek nadzorne plošče, ko ste prijavljeni v račun/profil SumUp (če ga imate). 

Če ste zaposleni, je trgovec odgovoren za to, da vam pomaga glede zahteve.

Zaradi varnostnih razlogov ne moremo obravnavati vaše zahteve, če nismo prepričani o vaši identiteti, zato vas bomo morda prosili za dodatne podatke za potrditev, da ste to vi, če je to ustrezno glede na zahtevo. Če tretja oseba uveljavlja katero od teh pravic v vašem imenu, bomo morda zahtevali dokaz, da je tretja oseba upravičeno pooblaščena za ukrepanje v vašem imenu.

Kadar uveljavite katero od teh pravic, imamo na voljo mesec dni, da se odzovemo. SumUp vam običajno ne bo zaračunal nadomestila, kadar uveljavljate svoje pravice. Toda skladno z zakonom nam je dovoljeno zaračunati razumno nadomestilo ali zavrniti izvedbo vaše zahteve, če je ta očitno neutemeljena ali pretirana.

Če niste zadovoljni s tem, kako obdelujemo vaše podatke, imate pravico vložiti pritožbo pri nas ali ustreznem organu za varstvo podatkov. SumUp bo popolnoma sodeloval pri vsaki takšni preiskavi in si prizadeval za čim popolnejšo izpolnitev vseh poizvedb. Ustrezni organ za vsako državo je na voljo na spletnem mestu Evropske komisije: http://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080

Upoštevajte, da smo neposredno odgovorni le v primerih, ko smo upravljavec vaših osebnih podatkov. Kadar smo v vlogi obdelovalca podatkov, se obrnite na tretjo osebo, ki je upravljavec vaših osebnih podatkov.

Avtomatizirano sprejemanje odločitev in oblikovanje profilov

Samodejno sprejemanje odločitev je postopek sprejemanja odločitev z avtomatiziranimi sredstvi, brez posredovanja ljudi. Profiliranje pomeni analizo posameznikove osebnosti, vedenja, zanimanj in navad za opravljanje predvidevanj ali odločitev o njih. Obstajajo takšne izključno avtomatizirane odločitve, ki bi lahko imele pravni ali podobno pomembni učinek na vas kot posameznika. V nekaterih primerih lahko uporabljamo avtomatizirano odločanje za odločitve, če je to v skladu z veljavno zakonodajo ali kjer je to potrebno za sklenitev ali izvajanje pogodbe.

Vedno lahko namesto tega prosite za ročni postopek sprejemanja odločitev, izrazite svoje mnenje ali ugovarjate odločanju zgolj na avtomatiziranem obdelovanju, vključno s profiliranjem, če bi takšna odločitev pomenila pravni učinek ali podobno pomemben učinek za vas.

Če želite več informacij o avtomatiziranem sprejemanju odločitev, se obrnite na nas na [email protected].

Osebni podatki, pridobljeni od tretjih oseb

Zbiramo lahko podatke iz seznamov sankcij, ki se vodijo v registrih mednarodnih organizacij, ki jih imajo bonitetne agencije in drugi ponudniki trgovskih informacij, ki zagotavljajo informacije na primer o upravičenih lastnikih in politično izpostavljenih osebah.

Obdelujemo osebne podatke, pridobljene od izbranih tretjih oseb, kot so kreditni uradi, agencije za odkrivanje goljufij, druge finančne institucije ali drugi ponudniki informacij, in javno razpoložljivih virov (kot so registri prebivalstva in registri davčnih uradov, registrski uradi, organi kazenskega pregona itd). V povezavi s plačili zbiramo informacije od npr. bank, ponudnikov plačilnih storitev in drugih.

Deljenje podatkov s tretjimi osebami

Vaši podatki bodo obdelani in deljeni samo v povezavi s storitvami in v skladu s tem pravilnikom o zasebnosti ter veljavno zakonodajo o varstvu podatkov. Vaše podatke lahko delimo na naslednji način:

  • Skupina SumUp. Osebne podatke lahko delimo s člani skupine SumUp za namene, opredeljene v tem pravilniku o zasebnosti. Ti podatki se lahko prenesejo, da vam lahko zagotovimo celotno storitev, kjer druga podjetja v naši skupini izvedejo komponente ponudbe celotne storitve. Te druge storitve vključujejo podporo strankam, preprečevanje pranja denarja, poravnave, notranje revizije in drugo.

  • Tretji ponudniki. Za zagotavljanje naših storitev razkrijemo osebne podatke o vas, ki so nujni za vašo prepoznavo in izvedbo naloge ali sporazuma s podjetji, s katerimi sodelujemo za izvedbo naših storitev. Te storitve med drugim vključujejo varne rešitve identifikacije, preprečevanje goljufij in kreditne urade v ustrezni državi ter med strankami v finančnem sistemu, kot so banke.

Cifas. Če ste registrirani v Združenem kraljestvu, bodo osebni podatki, ki smo jih pridobili od vas, deljeni z agencijami za preprečevanje goljufij, ki jih uporabijo za preprečevanje goljufij in pranje denarja ter za potrditev vaše identitete. Če je zaznana goljufija, vam lahko zavrnejo določene storitve, financiranje in zaposlitev. Nadaljnje informacije o tem, kako bomo mi uporabljali vaše podatke, te agencije za preprečevanje goljufij in o vaših pravicah o zaščiti podatkov, lahko najdete tukaj https://www.cifas.org.uk/fpn.

  • Samo za dejavnost licence ZK: Če ste se registrirali in prijavili za račun/profil SumUp, lahko preverimo vašo zgodovino posojil pri akreditiranih agencijah, ki poročajo o kreditni sposobnosti, ki nam pomagajo razviti in ponuditi izbrane kreditne izdelke v skladu z vašimi potrebami, vključno s predhodnim filtriranjem kreditnih izdelkov. Ta preverjanja ne bodo vplivala na vašo zgodovino posojil.

Za zgornji namen uporabljamo naslednje agencije, ki poročajo o kreditni sposobnosti:

Equifax (Equifax.co.uk) – https://www.equifax.co.uk/crain/

Experian (Experian.co.uk) – https://www.experian.co.uk/legal/crain/

  • Neodvisni upravljavci podatkov tretjih strank. Nekatere od tretjih strank, s katerimi delimo osebne podatke, so neodvisni upravljavci podatkov. To pomeni, da nismo mi tisti, ki narekujemo, kako naj se obdelujejo podatki, ki jih zagotavljamo. Primeri so oblasti, pridobitelji in druge finančne institucije. Kadar vaše podatke delimo z neodvisnimi upravljavci podatkov, veljajo njihovi podatkovni pravilniki in principi obdelovanja osebnih podatkov. Vaše osebne podatke lahko razkrijemo strokovnim svetovalcem, na primer odvetnikom, bankirjem, revizorjem in zavarovalnicam, kadar je to potrebno za strokovne storitve, ki nam jih zagotavljajo. 

  • Partnerski pridobitelji in stranke pri obdelovanju plačil. Kadar zagotovimo plačilne storitve vam ali vašemu podjetju, lahko delimo nekatere vaše osebne podatke ali osebne podatke vaših strank z našimi partnerskimi pridobitelji tretjih strank. To je nujno, da vam lahko zagotovimo plačilne storitve, ki ste jih zahtevali. Podatke o vas lahko delimo s finančnimi institucijami, obdelovalci, združenji plačilnih kartic ali drugimi subjekti, ki so del postopka obdelave plačil in izterjave.

  • Tretje stranke, ki so obdelovalci podatkov. Nekatere od tretjih strank, s katerimi delimo osebne podatke, so obdelovalci podatkov. Obdelovalec podatkov je stranka, ki obdeluje osebne podatke po naših navodilih in v našem imenu. Sodelujemo z izbranimi dobavitelji, kar vključuje obdelavo osebnih podatkov v našem imenu. Primeri vključujejo dobavitelje razvoja IT, vzdrževanje, gostovanje in podporo ter tudi dobavitelje, ki nam zagotavljajo podporo pri trženju. Kadar vaše osebne podatke delimo z obdelovalci podatkov, jih delimo samo za namene, združljive z nameni, za katere smo zbrali podatke (kot je izvedba pogodbe).  Naše pogodbe narekujejo, da ti ponudniki storitev uporabljajo vaše podatke samo v povezavi s storitvami, ki jih opravljajo za nas, in ne v svojo ali drugo korist.

  • Partnerji. Minimalne osebne podatke (kot je naziv podjetja) delimo s potencialnimi partnerji, ki lahko vašemu podjetju zagotovijo dodatne ali povezane storitve.

  • Informacije, zbrane o vas, lahko razkrijemo tretjim strankam v povezavi s kakršno koli združitvijo, prodajo delnic ali sredstev podjetja, pridobitvijo, odprodajo ali likvidacijo celotnega ali dela našega podjetja.

  • Trgovci. Odvisno od storitev, ki jih uporabljajo naši trgovci, če ste končni kupec, lahko za zagotavljanje naših storitev minimalne podatke delimo s trgovcem. Vaše podatke lahko delimo z drugimi uporabniki naših storitev, s katerimi komunicirate, ko sami uporabljate naše storitve, da vam omogočimo opravljanje in sprejemanje plačil z uporabo naših storitev.

  • Oblasti. Osebne podatke razkrijemo tudi oblastem v obsegu, v katerem smo dolžni to storiti. Takšne oblasti vključujejo davčne organe, policijo, organe kazenskega pregona in nadzorne organe v ustreznih državah. Prav tako moramo morda pristojnim organom zagotoviti informacije o vaši uporabi naših storitev, npr. davčnim organom, kot to predpisuje zakonodaja, kar lahko vključuje osebne podatke, kot je vaše ime, naslov in informacije glede kartičnih transakcij, ki jih obdelamo v vašem imenu, kadar uporabljate naše storitve.

  • Prav tako lahko razkrijemo podatke, zbrane o vas, če (i) je razkritje nujno za zagotavljanje skladnosti z veljavno zakonodajo ali predpisom, pravnim postopkom ali vladno zahtevo; (ii) za izvedbo ustreznih pogojev in določil ali pravilnikov; (iii) za zaščito varnosti ali integritete naših storitev; in (iv) za zaščito naših pravic (v) pri preiskavi domnevnih ali dejanskih primerov nezakonitih dejavnosti; ali (vi) za zaščito sebe, uporabnikov naših storitev ali javnosti pred škodo, goljufijo ali morebitnimi prepovedanimi ali nezakonitimi dejavnostmi.

  • Kadar nas vi prosite, da delimo osebne podatke. Kadar nam vi naročite, naj delimo vaše osebne podatke s tretjo stranko, lahko to storimo. Na primer, tretje stranke morda pooblastite, da ukrepajo v vašem imenu (na primer odvetnik ali računovodja). Morda bomo zahtevali dokaz, da je tretja oseba upravičeno pooblaščena za ukrepanje v vašem imenu.

  • S tretjimi osebami lahko delimo tudi zbirne podatke, ki ne identificirajo vas ali katerega koli posameznika.

Prenos informacij na mednarodni ravni

Za naše evropsko podjetje hranimo naše osebne podatke v Evropskem gospodarskem prostoru (»EGP«). Informacije, zbrane o vas, lahko za zagotavljanje naših storitev prenesemo članicam naše skupine podjetij, subjektom, ki so del postopka plačilnih transakcij in tretjim osebam, ki delujejo v našem imenu in so lahko v državah zunaj Evropskega gospodarskega prostora (»EGP«) ali Združenega kraljestva. Te druge države morda ne zagotavljajo enake ravni zaščite za podatke, ki jih zberemo o vas, čeprav bomo vaše podatke ves čas zbirali, shranjevali in uporabljali v skladu s tem pravilnikom o zasebnosti in veljavno zakonodajo o varstvu podatkov. SumUp bo zagotovil, da bomo podatke delili samo s tistimi organizacijami, ki izpolnjujejo ustrezno raven varstva podatkov v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu podatkov, in da so s temi strankami sklenjeni zadovoljivi pogodbeni dogovori.

Piškotki

Piškotke uporabljamo za analizo, kako uporabljate naše spletno mesto. Preberite naš Pravilnik o piškotkih za več informacij o piškotkih. V e-sporočilih neposrednega trženja, ki vam jih pošiljamo, uporabljamo tudi signale ali spletne svetilnike. Ti signali spremljajo, ali je bilo naše e-sporočilo dostavljeno in prebrano in ali so bile povezave v e-sporočilu odprte. Omogočajo nam zbiranje informacij, kot je vaš naslov IP, brskalnik, vrsta e-poštnega odjemalca in druge podobne podrobnosti. Te informacije uporabljamo za merjenje učinkovitosti naših e-poštnih oglaševalskih akcij in za analizo.

Povezava z drugimi spletnimi mesti

Če dostopate do povezav na našem spletnem mestu, ki preusmerijo na spletna mesta tretjih oseb, ki niso v lasti SumUpa, upoštevajte, da za ta spletna mesta velja njihov pravilnik o zasebnosti. Ne odgovarjamo in ne jamčimo za nobenega od teh pravilnikov o zasebnosti. Če obiščete ta spletna mesta ali uporabite te storitve, upoštevajte, da ta pravilnik o zasebnosti ne velja za obdelavo teh tretjih oseb in vam svetujemo, da pozorno preberete, kako te tretje osebe obdelujejo osebne podatke, preden uporabite njihovo spletno mesto ali storitve.

Hramba

Osebnih podatkov ne bomo obdelovali dlje, kot je potrebno za izpolnitev namena takšne obdelave, kot je določeno v tem pravilniku o zasebnosti. Vaše podatke hranimo le tako dolgo, kot je to potrebno za namene, navedene v tem pravilniku o zasebnosti, vključno za zagotavljanje naših storitev, izpolnjevanje zakonskih obveznosti, uveljavitev in preprečitev kršenja naših pogojev, za zaščito pred goljufivo dejavnostjo in za zaščito naših zakonskih pravic, lastnine in uporabnikov. Vaši osebni podatki bodo anonimizirani ali izbrisani, ko več ne bodo pomembni za namene, za katere so bili zbrani.

To pomeni, da bomo vaše podatke hranili dokler je to nujno za izvajanje pogodbe in v skladu z zahtevami, ki jih določajo veljavni zakoni. Če vaše podatke hranimo za druge namene kot za namene izvedbe pogodbe, na primer namene preprečevanja pranja denarja, računovodske zahteve ali regulativne zahteve glede kapitalske ustreznosti, podatke hranimo samo, če je to nujno in/ali to določajo zakoni in predpisi za zadevni namen.

Obveznosti hrambe podatkov se razlikujejo znotraj skupine SumUp glede na veljavne lokalne zakone.

V nadaljevanju si oglejte primere obdobij hrambe, ki se uporabljajo:

  • Preprečevanje, zaznavanje in preiskovanje pranja denarja, financiranje terorizma in goljufije: vsaj pet (5) let po prekinitvi poslovne povezave ali osem (8) let od datuma prekinitve transakcij ali poslovnih odnosov s stranko/zadnjo transakcijo, če vam storitve zagotavlja naša litovska skupina podjetij.

  • Knjigovodstvo, finance in računovodski predpisi: sedem (7) let po koncu finančnega leta, ki vključuje zadnji datum, na katerega se informacije navezujejo ali deset (10) let od konca ustreznega finančnega leta/zadnjega dejanja v skladu z litovskimi zakoni.

  • Podrobnosti o izvršitvi sporazuma: do deset (10) let po koncu odnosa s stranko zaradi obrambe pred morebitnimi zahtevki.

Zgornji podatki so navedeni samo kot razlaga, obdobja hrambe se lahko razlikujejo od države do države, narave informacij ter namena zbiranja in obdelave in glede na to ali obstaja kakšen povezan pravni spor, zahtevek, pritožba ali regulativna zadeva.

Varnost podatkov

Predani smo zagotavljanju, da so podatki, zbrani o vas, varni. Osebne podatke vedno obdelujemo v skladu z veljavnimi zakoni in predpisi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske varnostne ukrepe, da preprečimo, da bi se vaši osebni podatki uporabljali za nelegitimne namene ali razkrili nepooblaščenim tretjim osebam, ter jih na druge načine zaščitimo pred zlorabo, izgubo, spreminjanjem ali uničenjem. Tehnični in organizacijski ukrepi, ki smo jih uvedli, so zasnovani tako, da zagotovijo raven varnosti, primerno tveganjem, ki so povezana z našimi dejavnostmi obdelave podatkov, zlasti z nenamernim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spremembo, nepooblaščenim razkritjem ali dostopom do vaših osebnih podatkov, vključno z nadzorom dostopa do prostorov, objektov, sistemov in podatkov, nadzorom razkritja, nadzorom vnosa, nadzorom delovnih mest, nadzorom razpoložljivosti in nadzorom ločevanja. Ko ste prijavljeni v svoj račun, je vsaka internetna komunikacija zavarovana s tehnologijo SSL (Secure Socket Layer) z visoko 256-bitno ravnijo varnostnega šifriranja.

Ta visoka stopnja varnosti je lahko učinkovita samo, če sami upoštevate določene varnostne prakse, vključno s tem, da nikoli z nikomer ne delite podatkov o svojem računu ali podatkov za prijavo. Če menite, da so vaši podatki za prijavo v račun bili razkriti, lahko svoje geslo kadar koli spremenite na našem spletnem mestu ali v mobilni aplikaciji, toda v takem primeru se morate vedno tudi takoj obrniti na podporo strankam.

Prenos informacij prek interneta ni povsem varen. Zato vam ne moremo zagotoviti varnosti prenosa vaših informacij do nas. Vsak prenos poteka na vašo lastno odgovornost. Po prejemu vaših informacij bomo uporabili stroge postopke in varnostne strukture za preprečitev nepooblaščenega dostopa.

SumUp je odgovoren za varnost podatkov o lastniku kartice, ki se obdelujejo, prenašajo in hranijo v naših sistemih. SumUp je zato certificiran kot skladen s standardom PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). SumUp uporablja najboljše panožne prakse za zaščito teh občutljivih podatkov in za zagotavljanje, da deluje v skladu s temi zahtevami. S tem namenom SumUp opravlja letne revizije in tako poskrbi, da še naprej izpolnjuje ta visoki standard.

Stik

Vprašanja o varstvu podatkov nam lahko pošljete na:

E-naslov: [email protected]

Poštni naslov:  

SumUp Limited, Block 8, Harcourt Centre, Charlotte Way, Dublin 2, Irska D02 K580

SumUp EU Payments, UAB, Upės str. 23, LT-08128, Vilna, Litva

SumUp Payments Limited, 16-20 Shorts Gardens, London WC2H 9US, ZK

Posodobitve in obvestila

Ta pravilnik o zasebnosti lahko občasno spremenimo tako, da objavimo posodobljeno različico na naši spletni strani. Legenda »Nazadnje posodobljeno« na vrhu tega pravilnika o zasebnosti navaja, kdaj je bil ta pravilnik o zasebnosti nazadnje spremenjen.

Morebitne spremembe začnejo veljati, ko objavimo prenovljen pravilnik o zasebnosti glede storitev. Svetujemo vam, da to stran redno pregledujete, da boste obveščeni in da se prepričate, da se z morebitnimi spremembami strinjate. Če bomo izvedli konkretne spremembe tega pravilnika o zasebnosti, vas bomo o tem obvestili po e-pošti ali z objavo obvestila ob prijavi na naše spletno mesto ali ko odprete našo mobilno aplikacijo in/ali račun/profil. 

Če veljavna zakonodaja zahteva, da vas obvestimo na določen način, preden opravimo spremembe tega pravilnika o zasebnosti, ki se nanašajo na vas, bomo zagotovili takšno zahtevano obvestilo.

Jezik

Različica tega pravilnika o zasebnosti v angleškem jeziku je zavezujoča. Vsak prevod ali katera koli druga jezikovna različica tega pravilnika o zasebnosti je na voljo samo zaradi priročnosti. V primeru neskladja med angleško različico in morebitnim prevodom ali drugo jezikovno različico tega pravilnika o zasebnosti prevlada angleška različica.