payleven logo payleven and SumUp are now one company. CloseLearn more

Enjoy the same product and service level from payleven as before


Any questions? Take a look at our FAQs or contact us at 015360858

Vprašanje? Imamo odgovor!

Kateri/a pametni telefon/tablica je kompatibilen/a?

Za uporabo SumUp kartičnega čitalca potrebujete zgolj pametni telefon ali tablico z internetno povezavo. Android naprava mora imeti nameščeno Bluetooth različico 4.0 in vsaj Android 4.4 operacijski sistem.

Tudi Apple naprava mora imeti nameščeno Bluetooth različico 4.0 in vsaj iOS 8.0.0. različico operacijskega sistema. Več informacij lahko najdete tukaj.

Obvestilo za iOS uporabnike: Aplikacija je v angleščini. Če jo želite uporabljati v slovenščini, preberite spodnja navodila tukaj.

Kakšni so stroški?

Strošek kartičnega čitalca znaša 79,00 € + DDV. Nakup čitalca je enkratni strošek.

Plačate zgolj provizijo na vsako transakcijo, ki znaša 2,75 % za plačila z vsemi priznanimi debetnimi in kreditnimi karticami.

Dodatnih stroškov ni. Plačevati ni potrebno mesečnih, stalnih ali minimalnih stroškov.

Kako hitro lahko prejmem kartični čitalec in začnem sprejemati plačila?

Če se prijavite in naročite čitalec še danes, bo ta poslan takoj, ko prejmemo vaše plačilo.

Dostava po prejetju plačila traja največ sedem delovnih dni.

Ko kartični čitalec prejmete, ga morate zgolj namestiti, narediti testno transakcijo, in pripravljeni ste na uporabo.

Kako lahko povežem čitalec s pametnim telefonom/tablico?

Vse, kar morate storiti je, da povežete SumUp Air kartični čitalec s pametnim telefonom ali tablico preko Bluetooth povezave. Podrobna navodila so v aplikaciji. Tukaj lahko dostopate do priročnika z vsemi koraki, o tem, kako namestiti čitalec.

Kako sprejmem kartično plačilo?

Spodaj lahko najdete priročnik z vsemi koraki o tem, kako sprejemati kartična plačila s SumUp Air. Obljubimo, da je zelo enostavno.

Odprite SumUp aplikacijo na pametnem telefonu ali tablici in se prijavite z e-naslovom, s katerim ste ustvarili uporabniški račun.

Vpišite zahtevan znesek. Vpišete lahko tudi opis v polje spodaj. Ko končate, pritisnite ''Računaj''.

Kartični čitalec se avtomatsko prižge in poveže z vašo napravo.

Kupec ima na izbiro brezstično plačilo, lahko pa plača tudi s čipom ali magnetom (poteg kartice).

Če želi vaš kupec plačati brezstično z NFC kartico, mora zgolj prisloniti kartico na kartični čitalec. Ker se NFC antena nahaja na vrhu kartičnega čitalca, mora kupec prisloniti kartico ravno na zgornji del čitalca. Ko je kartica prislonjena, se zasliši kratek pisk, prižgejo pa se tudi 4 LED lučke, ki signalizirajo uspešen prenos podatkov. Kupec naj nato pooblasti plačilo z vnosom PIN kode ali s podpisom.

Če želi vaš kupec plačati s čip kartico, mora kartico vstaviti v odprtino na vrhu čitalca. Kartica naj bo vstavljena tako, da je sprednja stran kartice zgoraj. Kupec naj nato pooblasti plačilo z vnosom PIN kode ali s podpisom.

Če želi vaš kupec plačati s kartico z magnetnim trakom, mora kartico potegniti skozi čitalec traku na vrhu kartičnega čitalca. Kartica mora biti obrnjena tako, da je magnetni trak zgoraj. Kupec naj nato potrdi plačilo z vnosom PIN kode ali s podpisom.

Pomembno: Plačilo z magnetnim trakom izvedite samo, če vaš kupec nima brezstične kartice ali kartice s čip tehnologijo, saj je plačilo z magnetnim trakom najmanj varen način plačila.

Za potrditev plačila mora vaš kupec vnesti štirimestno PIN kodo v kartični čitalec in nato izbrati zeleno kljukico, ali pa se podpisati na ekran pametnega telefona/tablice in nato pritisniti tipko ''Potrdi''. Kartični čitalec vam bo sporočil, če je zahtevano pooblastilo s PIN kodo ali s podpisom.

Pomembno: Način pooblastila (s PIN kodo ali s podpisom) je odvisen od nastavitev, ki so shranjene v čipu lastnika kartice. Na način pooblastila ne morete vplivati vi ali vaš kupec.

Obvestilo o uspešni transakciji se prikaže na vašem kartičnem čitalcu in v vaši aplikaciji.

Če želite, lahko pošljete račun kupcu na njen/njegov e-naslov ali s SMS sporočilom na mobilno številko. Na voljo pa je tudi možnost tiskanja računa.

Čestitke! Uspešno ste sprejeli plačilo s SumUp. Ni bilo težko, kajne?

Katere kartice lahko sprejemam?

Sprejmete lahko plačilo s katerokoli kartico z Visa, V PAY, Mastercard ali Maestro logom.

Kako kupec prejme račun za plačilo?

Po uspešno izvedeni transakciji, imate možnost poslati račun kupcu na e-mail ali z SMS sporočilom. Vpisati morate e-naslov ali mobilno številko vašega kupca in izbrati ''Pošlji račun''.

Sporočilo in e-mail sta poslana s strani SumUpa in sta za vas brezplačna. Na voljo je tudi možnost povezave čitalca s tiskalnikom. Več o računih si preberite tukaj.

Kako dolgo traja preden prejmem izplačilo na svoj bančni račun?

Ponavadi traja 3 do 6 delovnih dni od dneva, ko je bila transakcija izvedena, do dneva, ko lahko dostopate do denarja, ki je nakazan na vaš bančni račun.

Za vsako izplačilo na vaš bančni račun prejmete poročilo o izplačilih v PDF formatu preko e-maila, kjer je zapisana vsaka individualna transakcija.

Poleg tega lahko status vseh vaših transakcij preverite kadarkoli na vašem osebnem SumUp uporabniškem računu na sumup.me.

Lahko dostopam do arhiva transakcij za namen vodenja računov (računovodstvo, finančni urad)?

Da, prejeli boste poročilo o izplačilih v PDF obliki za vsak znesek nakazan na vaš bančni račun.

Prejeli boste tudi mesečno poročilo o vseh transakcijah in izplačilih za pretekli mesec v posebnem PDF dokumentu z vsemi stroški provizij. Te dokumente lahko predate svoji računovodji ali finančnemu uradu.

Obstajajo vrste podjetij, ki ne morejo uporabljati vašega čitalca?

Kot nadzorovana finančna institucija poslujemo pod strogimi pogoji finančnih nadzornikov, kartičnih shem (Visa, Mastercard) in bank.

Naša licenca ni neomejena, torej ne moremo podpirati vseh poslovnih modelov.

Tukaj lahko najdete seznam nepodprtih podjetij.

Pogosto potujem. Lahko SumUp uporabljam v tujini?

SumUp lahko za krajša obdobja uporabljate v drugih državah, kjer delujemo. Preden vam uporabo omogočimo, nam morate sporočiti državo, v kateri boste poslovali, razlog za poslovanje v tej državi in točne datume poslovanja. Spodaj je seznam držav, v katerih omogočamo poslovanje:

  • Avstrija
  • Belgija
  • Brazilija
  • Bolgarija
  • Ciper
  • Čile
  • Češka
  • Danska
  • Estonija
  • Finska
  • Nemčija
  • Grčija
  • Madžarska
  • Irska
  • Italija
  • Latvija
  • Litva
  • Luksemburg
  • Malta
  • Nizozemska
  • Norveška
  • Poljska
  • Portugalska
  • Romunija
  • Slovaška
  • Slovenija
  • Španija
  • Švedska
  • Švica
  • Združeno kraljestvo
  • Združene države Amerike

Imate vprašanje? Pošljite nam sporočilo!

Počakajte do 24 ur na odgovor podpornega centra

SumUp uporablja piškotke z namenom najboljše spletne izkušnje. Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našim pravilnikom o piškotkih.

×