Vaš kupci najlažje beležijo svoja plačila, tako da jim pošljete račun za vsak opravljen nakup. S SumUpom lahko pošljete račun na e-mail, s SMS sporočilom ali ga natisnete v fizični obliki.

Pošlji račun

Po uspešno izvedeni transakciji, imate možnost poslati račun kupcu na e-mail ali s SMS sporočilom. Spodaj prikazan zaslon se bo odprl avtomatsko. Morate zgolj vpisati e-naslov ali mobilno številko vašega kupca in pritisniti tipko 'Pošlji račun'.

Pošlji račun ponovno

S SumUp aplikacijo lahko račun pošljete ponovno kadarkoli. Samo sledite tem enostavnim korakom:

  1. Prijavite se v SumUp aplikacijo na vaš pametni telefon/tablico.

  2. Pojdite na 'Račun'(iOS) ali kliknite na simbol za meni (Android) in izberite opcija 'Zgodovina prodaj'.

  3. Pojdite skozi vašo zgodovino prodaj in najdite transakcijo, za katero želite poslati račun.

  4. Kliknite na transakcijo, za kateri želite poslati račun.

  5. Kliknite na tri pike v desnem kotu polja o transakciji in izberite 'Pošlji račun'.

  6. Zdaj lahko vpišete e-naslov ali telefonsko številko. Kliknite 'Pošlji račun' in vaš kupec bo prejel račun.

Natiskajte račun

Vašemu kupcu lahko izdate tudi tiskan račun. Trenutno podpiramo naslednje tiskalnike:

  • Network Printer Star Micronics TSP100 (LAN)

  • Network Printer Star Micronics TSP143 (LAN)

  • Network Printer Star Micronics TSP650 (LAN)

  • Network Printer Star Micronics TSP650ii (Bluetooth, ne USB različica!)

  • Mobile Bluetooth Printer Bixolon SPP-R200lliK/BEGE

'Tiskalnik' opcijo lahko najdete v 'Račun' (iOS) ali 'Meni' (Android) zavihku SumUp aplikacije.

Ko uspešno povežete tiskalnik z vašim pametnim telefonom/tablico, lahko dostopate do dodatnih funkcij kot sta tiskanje drugega računa za lastne potrebe ali povezava kompatibilne blagajne s tiskalnikom.