Namestite Air kartični čitalec

Za nove uporabnike:

I. Namestite Air kartični čitalec

  1. Odprite SumUp aplikacijo in se prijavite z vašim e-naslovom in geslom.

  2. Vnesite 1,00 € na tipkovnici in pritisnite 'računaj'. Čitalec se avtomatsko prižge.

  3. S klikom na 'poveži', potrdite, da se trimestna številka na aplikaciji ujema z zadnjimi tremi številkami serijske številke kartičnega čitalca, ki jo najdete na hrbtni strani čitalca.

  4. Povezava uspešna! Kartični čitalec bo zdaj prenesel podatke o vašem računu, kar bo trajalo približno dve minuti.

POMEMBNO: Če imate težave z namestitvijo vašega Air kartičnega čitalca, preberite navodila za obstojoče kupce spodaj.

II. Sprejemanje plačil

  1. Zdaj ste pripravljeni na sprejem prvega plačila (kartico prisolnite, vstavite ali pa z njo potegnite skozi čitalec).

  2. Vaš kupec avtorizira plačilo (npr. z vnosom PIN kode)

  3. Zelena kljukica pomeni, da je bilo plačilo uspešno. Izplačilo boste prejeli v treh do štirih delovnih dneh.

Za obstoječe uporabnike:

Namestite Air kartični čitalec

  1. Odprite SumUp aplikacijo in se prijavite z vašim e-naslovom in geslom.

  2. Izberite 'uporabniški račun' (Android: meni simbol v zgornjem levem kotu)

  3. Odprite 'Načini plačila/Izberi kartični čitalec' in izberite 'Air' za začetek namestitive.

  4. S klikom na 'Poveži', potrdite, da se trimestna številka na aplikaciji ujema z zadnjimi tremi številkami serijske številke kartičnega čitalca, ki jo lahko najdete na hrbtni strani čitalca.

  5. Povezava uspešna! Kartični čitalec bo zdaj prenesel podatke o vašem računu, kar bo trajalo približno dve minuti.

Po končanem prenosu podatkov lahko začnete sprejemati kartična plačila.

Odprava napak

Če ne morete povezati čitalca, kot je opisano v navodilih zgoraj, poskusite naslednje:

  1. Preverite, če vaš pametni telefon ali tablica izpolnjujeta vse tehnične zahteve.

  2. Ponovno vzpostavite povezavo s čitalcem, tako da odprete rubriko uporabniški račun v zgornjem levem kotu (iOS: Uporabniški račun, Android: meni simbol), pritisnete na 'načini plačila' ali 'izberi kartični čitalec') in izberete 'SumUp Air' kot vaš kartični čitalec.

  3. Izklopite in ponovno vklopite vaš pametni telefon ali tablico, da se Bluetooth čip ponovno zažene.

  4. Preverite, če je na voljo posodobitev SumUp aplikacije v Apple App Store ali Google Play App Store.

  5. V nastavitvah vašega pametnega telefona ali tablice preverite, če je na voljo posodobitev operacijskega sistema. Če je posodobitev na voljo, priporočamo, da jo namestite (namestitev bo verjetno trajala nekaj časa, zato to naredite na koncu delovnega dne).

Načini plačila

S SumUp kartičnim čitalcem uporabljate trenutno najnovejšo tehnologijo. Tukaj lahko najdete več informacij, o tem, kako sprejemati plačila z vašo napravo:

Katere kartice lahko sprejemate?

  • Kreditne kartice (Mastercard, Visa)

  • Debetne kartice (V PAY, Maestro)

Kako čitalec kartice prebere?

  • Brezstično (NFC): Prislonite kartico za 1 do 2 sekundi ravno, pred zaslon kartičnega čitalca

  • Čip: Vstavite kartico v odprtino na vrhu kartičnega čitalca. Sprednja stran kartice s čipom naj bo obrnjena proti vam

Kako lahko kupec avtorizira plačilo?

  • S vpisom 4-mestne PIN številke na kartični čitalec in potrditvijo z zeleno kljukico

  • S podpisom v SumUp aplikaciji (na zaslonu pametnega telefona ali tablice)

  • Brezstična plačila manjša od 30 € ne potrebujejo avtorizacije. Plačila večja od 30 € morajo biti potrjena s vpisom PIN kode ali s podpisom v SumUp aplikaciji (na zaslonu pametnega telefona ali tablice)

Ne pozabite - vi, vaši kupci in SumUp ne odločajo o tem, kako kupec avtorizira plačilo, saj je način avtorizacije odvisen od nastavitev kartice.

Polnjenje Air kartičnega čitalca

Za optimalno procesiranje kartičnih plačil se prepričajte, da je kartični čitalec napolnjen vsaj 25%.

Stopnja napolnjenosti baterije je prikazana na zaslonu Air kartičnega čitalca in tudi na LED lučkah kartičnega čitalca (pojdi na rubriko 'LED').

Vaš kartični čitalec lahko polnite z Micro USB polnilcem, ki ste ga prejeli v paketu (vključite ga v računalnik ali ga povežite z napajalnikom). Tudi med polnjenjem lahko uporabljate vaš kartični čitalec. Z enim polnjenjem čitalca lahko sprejmete približno 500 plačil.

Programska oprema Air kartičnega čitalca

Kakšno funkcijo imajo LED/modre lučke na kartičnem čitalcu?

LED so štiri modre lučke na spodnjem delu vašega kartičnega čitalca.

  • Ko prižgete kartični čitalec, bodo LED lučke na kratko zasvetile. Nato bo prva LED lučka utripnila vsake 4 sekunde. Tako boste vedeli, da je naprava prižgana.

  • Poleg tega, LED lučke zasvetijo, ko je vzpostavljena povezava med kartičnim čitalcem in pametnim telefonom ali tablico.

  • Če procesirate brezstično transakcijo, prva LED lučka gori ves čas. Ko lastnik kartice prisloni kartico, bodo zasvetile vse 4 LED luče.

  • LED lučke kažejo tudi, kako napolnjena je baterija kartičnega čitalca. Če na kratko pritisnete na tipko za prižig čitalca, zasvetijo vse štiri lučke, ko je baterija 100% napolnjena; zasvetijo tri lučke, ko je baterija 75% napolnjena in tako naprej. Če zasveti zgolj ena lučka, napolnite vaš kartični čitalec.

Splošno ravnanje

  • Zagotovimo lahko delovanje naprave na temperaturi med -10 °C in +45 °C. Priporočamo torej, da vašega kartičnega čitalca ne puščate v avtomobilu za daljša obdobja med poletjem ali pozimi.

  • Tudi, če vašega čitalca ne uporabljate pogosto, priporočamo, da ga napolnite vsaj enkrat an mesec.

  • Kartični čitalec ima varnostne senzorje za zaščito pred neprimerno uporabo. Zaradi tega morate z vašim čitalcem vedno ravnati skrbno. Izogibajte se uporabi sile in udarcev (vključno s padci na tla ali podajanjem čez mizo), da preprečite avtomatsko varnostno zaklepanje. Ko pride do varnostnega zaklepanja, je kartični čitalec trajno zaklenjen in ga ni mogoče uporabljati.