Vaše mnenje nam veliko pomeni

Pri SumUp smo predani zagotavljanju odlične kakovosti storitve našim trgovcem. Vsi naši trgovci imajo vedno pravico do pravičnih, učinkovitih in spoštljivih storitev. Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni z našo storitvijo, imate pravico, da se vaše pritožbe obravnavajo učinkovito, pravilno in pošteno. Zavedamo se pomena vzpostavitve postopka obravnave pritožb in resnično nam je mar za vaše povratne informacije.

Opomba: Banka Litve, ključna zunanja institucija, je pooblaščena, da lahko posreduje pri pritožbah. V primerih, ko po neposrednem stiku z nami niste zadovoljni z rešitvijo, je bil v skladu s smernicami Banke Litve zasnovan naslednji postopek.

Prva možnost

Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni z našo storitvijo ali če nismo izpolnili vaših pričakovanj, vas prosimo, da se obrnete na nas in navedete razloge za spor ter izrazite svoje zahteve. Vaše povratne informacije bomo upoštevali in če ste se pritožili, se bomo potrudili, da težavo rešimo čim prej. To bo lahko storjeno v treh mesecih od datuma dogodka. 

Kako vložiti pritožbo 

Pošljite nam e-poštno sporočilo s svojega registriranega e-poštnega naslova na wecare@sumup.com ali se obrnite na našo podporo strankam po telefonu, da ustno vložite pritožbo, ki bo posredovana interno naši skupini za pritožbe. Pri stiku z nami navedite naslednje podatke:

  1. Informacije o vzroku spora. 

  2. Konkretni zahtevek (npr. S tem zahtevam ...). 

Kot ponudnik finančnih storitev vam moramo odgovoriti v 15 delovnih dneh.

Druga možnost

Če od nas prejmete nezadovoljiv odgovor ali ga ne dobite, se imate pravico obrniti na ključno zunanjo institucijo, Banko Litve. Prijave je mogoče oddati na tri načine:

  • Prek možnosti elektronskega reševanja sporov E-Government Gateway.

  • Izpolnite obrazec za prijavo za potrošnike in ga pošljite po pošti ali po elektronski pošti na naslov pt@lb.lt

  • Izpolnite obrazec v prosti obliki in ga pošljite po pošti ali po elektronski pošti na naslov pt@lb.lt 

Naslov:

Supervision Service of the Bank of Lithuania,  Žalgirio g. 90,  LT-09303, Vilna

Dodatne informacije in obrazec za prijavo za potrošnike najdete tukaj: Rešite spor s ponudnikom finančnih storitev. Vlogo lahko pošljete Banki Litve v enem letu po tem, ko ste se obrnili na nas. Pravno zaščito lahko zahtevate na sodiščih ali zadevo v pisni ali elektronski obliki predložite Banki Litve.

Pomembno

Ne glede na način, na katerega se odločite oddati vlogo, mora biti ta in morebitne priloge bodisi v uradnem jeziku države, tj. litovščini, ali angleščini. Upoštevajte, da bo postopek reševanja sporov potekal v uradnem jeziku države, torej v litovščini.